alternativă



cred că sunt tot înaltă spre cer
îmi spun
cât de justificat ar fi putut suna asta

când mi-e dor
atâtea vieți trec pe lângă mine
pardon my french
și trebuia să mai... nu putea fi legal oricum

maybe tomorrow și practic nu mai e nimic

de atâta timp urmăresc știrile
am dat anunț la ziar
și chiar când nu mi-e dor
nu mi-e rușine să ies să te caut
oricum aștept de ani de zile
să te cunosc
umblu cu toate semnalmentele după mine

aștept
ca infinitatea să devină mai mică
până ca
toate cuvintele importante să dispară
dar știu exact în ce punct ne-am oprit cu toate astea
ca să nu pot să-mi revin niciodată
pentru că asta se întâmplă de fapt
începi un lucru tocmai pentru că-i știi sfârșitul
dar asta nu face nimic să fie cum trebuie

scuze
între timp mi s-au terminat poveștile
și n-am mai sunat înapoi

și trebuia să mai...

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller