replici I



bărbate
te vreau
nu pot gândi fără tine
o fac de mult și e un chin
hai să discutăm

uneori îmi imaginez cum alerg după tine
hai să ne împăcăm
dar tu nu lași cuvintele să te ajungă
vreau să ți-o trag putem discuta după
nu e nimic neadevărat în asta

nu merge chiar așa
sunt atât de puține locuri în care am fost
încât nu mai știu cum ne-am putea numi
dacă suntem unul sau nu suntem deloc
măcar pielea ta ar fi putut să-mi ofere o certitudine

vreau să ți-o trag
putem discuta după

dar sunt egoistă
nu pot să îți cer pielea doar ca să mă învelesc cu ea
așa că prefer să-mi imaginez
dialogul

nu merge decât așa

era atât de multă liniște
încât a trebuit să mă agăț de tine
ca să nu cad în ea.

Comentarii

Postări populare de pe acest blog

Kafka pe malul mării -recenzie de carte

Procesul – Franz Kafka

Încă de pe atunci vulpea era vânătorul, Herta Müller